i’m not a perfect girl , my hair doesn't always stay in place and i spill things a lot i’m pretty clumsy and sometimes i have a broken heart my friends and i sometimes fight . maybe some days nothing goes right . but when i think about and take a step back , i remember how amazing life truly is and that maybe . just maybe . i like being unperfect ..

wedding at Kuala Pilah

18/12/2010 hari yg paling bahagia dan bermakna bg sepupu saya .. seorang lg sepupu saya da dirikan rumah tangga . tahniah buat pak ngah dan mak ngah kerana anak sulung mereka "kak wani" telah pun diijab kabulkan dgn "abg ayun" buat pengetahuan korang .. abg ayun ni satu tempat kerja dgn abah saya . soo ..? dah terbukti laa abah tahu mcm mane abg ayun ni . abah saya ckp , abg ayun ni rajin orang nye .. baik pun baik . hee ~ untung kak wani . abg ayun pun untung dapat isteri mcm kak wani . dala pandai , cantik , sopan santun , tinggi lampai ... fuhh .. tip top punya ! hee ~ sebenarnya saya cemburu ngn kebaya yg kak wani pakai tuh .. saya dala taksub gila dgn warna purple .. dia pulak sanding pkai warna favourites saya tu .. hurm .. cantik purple tu .. kalau laa saya yg pakai .. haha ! day dreaming pulak . okayy anda sume scroll la kebawah yea . tgk pic yg lain . pic saya dan cousin saya  .. sume tu causin saya . tu pun ramai lg yg tade dlm pic ni . sbb ramai yg da blek .. sob .. sobb .. sedih . P/s: abaikan pic yg terakhir tu .. *saja na tayang muke .
hihie ..


ayun & wani


lilo & wani

causin

free style
wearing kebaya

own make up








kerana budi aku jatuh hati


tidak terdaya bagiku , meluah rasa terpendam .. hendak memetik cinta mu bimbang nanti tidak kesampaian ..
kau bagai hujan yang datang , menyiram musin kemarau  , indah mu tiada bandingan .. sedang aku cuma dagang yang merantau ..
terlalu banyak pengorbanan darimu .. susah senang ku , kau menggambil tahu .. sehinggakan ku rasa terharu bila mengenangkan budi dan jasa mu .. aku tahu siapa diriku , bagaikan musafir yang menumpang lalu ..
aduhai sayang sungguh tidak kumenduga engkau datang membawa bahagia , entah apakah gerangan di jiwa .. hendak ku tinggal tiada berdaya ..
kerana budi aku jatuh hati , aku tak mengerti ianya terjadi ..
kerana budi aku jatuh hati , kepada mu kini cinta bersemi ..