i’m not a perfect girl , my hair doesn't always stay in place and i spill things a lot i’m pretty clumsy and sometimes i have a broken heart my friends and i sometimes fight . maybe someday nothing goes right . but when i think about it and take a step back , i remember how amazing life truly is and that maybe, just maybe. i like being unperfect..

Chocolate Chip Cookies

Korang malam raya biasanya buat apa? Emm.. mesti busy masakmasak kat dapur kan kan? saya pula malam raya bertungkus lumus buat biskut raya kat rumah mama angkat saya.. memang best! Ini pertama kali saya buat biskut raya, entah kenapa saya terasa nak sangat buat.. tahun lepas saya cuma tolong mama buat aje.. memandangkan tak cukup tangan.. Resepi chocolate chip cookies mama ni tersangat ummpph! kalah famous tuttt.. Emm, raya ke 5 saya pergi low yat plaza jumpa kawankawan lama saya yang kerja kat Thundermatch Technology Sdn Bhd tu.. saya bawa cookies ni, lepas tu diorang kata ''ape pasal kau bawa sikit je?'' amboiamboiamboi.. fikir aku ni bawa untuk bagi satu building tu makan ke?
aku borakborak dengan dorang semua , alihalih habis licin cookies tu. Perghhhh punya lah laju! tandanya sedap la kan kan? Heeee
tahun depan diorang nak tempah dengan aku pula. Sorry my friend, i bukan tokey biskut raya.

anyway thanks kepada : adik mimi , abang lily , mama and udin.



0 lollipop:

Post a Comment